"Oyasumi Nasai"

 :: Konuş :: Rastgele^^

40 sayfadaki 42 sayfası Önceki  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir Ptsi 20 Ekim 2008 - 16:25

bana ne uyanadım nabiim alla alaaaaa
avatar
[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 23
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından hythloth Bir Ptsi 20 Ekim 2008 - 16:28

ayıp ayıp uyuyarak harcadın ha bi gununu (bu arada son hafta bile okula gitmemin nedeni 19,5 gun devamsızlıgı olan 3 4 kisiden biri olmam)
avatar
hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir Ptsi 20 Ekim 2008 - 16:30




9da uyandım gunumu harcamadım (ayy ne guzel gelr gelmez tarssmaya basladk.. cok mutluyum xD xD xD)
avatar
[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 23
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından hythloth Bir Ptsi 20 Ekim 2008 - 16:42

aynen bende mutlandım simdi nese devam

gununu nasıl harcadın sorabilir miyim bilg basında hic kalktın mı acaba sorabilir miyim?
avatar
hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir Ptsi 20 Ekim 2008 - 16:44

kalktım tabeee.. dısarı bilem cıktımmm





ben yemek yicem gidiiim bi kac dk gorusuruukk
avatar
[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 23
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir Ptsi 20 Ekim 2008 - 20:53

eed 20 dk icinde yataaa gomulmus olucam.. sabah 9da kalkmıs olmam neticesiyle bu saatte uykum glr mi emn diilim (emnsin yaamır.. uyuamicaksın..) ama 6da kalkmak icin yatmak zorundaym.. hadi ei geceler o zmn
avatar
[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 23
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Cuma 24 Ekim 2008 - 22:59

bu başlığı unutuyosunuz ağlicak sonra sana ben kaçtım oyasumi..

_________________
avatar
bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından martikanadi Bir Ptsi 3 Kas. 2008 - 22:27

İyi gecelerrrrr....
avatar
martikanadi
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : 15
Mesaj Sayısı : 1350
Kadın
Yaş : 34
Nerden : İzmir
Hobi : Anime :),

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir Ptsi 3 Kas. 2008 - 22:27

ii geceleeeeeeeeeeeeeer
avatar
[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 23
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından DarkeLia Bir Salı 4 Kas. 2008 - 16:53

forever midnight
avatar
DarkeLia
*darke*
*darke*

Yararlılık Puanı : 64
Mesaj Sayısı : 2465
Kadın
Yaş : 25
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından kikoushi Bir Salı 4 Kas. 2008 - 23:40

Ben de yatayım artık yarın sabah iş var ne de olsa Herkese iyi geceler derken, bugün de İpek gibi sıkı bir animeci ve sohbeti harika birini daha tanımaktan dolayı çok mutlu olduğumu dile getirirken, renJ'ye de eferim diorum(gud jab kıs ) Neyse, herkeslere iyi geceler efem, yarın görüşmek üzere ^^

_________________


avatar
kikoushi
Site Owner
Site Owner

Yararlılık Puanı : 878
Mesaj Sayısı : 6880
Erkek
Yaş : 28
Nerden : Ankara
Hobi : NBA-Adventure Oyunları-Gerilim Filmleri/Romanları
Lakap : Goku

Kullanıcı profilini gör http://animeup.clicboard.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Salı 4 Kas. 2008 - 23:50

İiiii geceler betoo bu aralar süper işler çıkartıyo belirtmeden geçemicem

_________________
avatar
bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından renJ Bir Çarş. 5 Kas. 2008 - 9:09

bLue-Dragon demiş ki:İiiii geceler betoo bu aralar süper işler çıkartıyo belirtmeden geçemicem

Hiç bişe annamadım
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından Brightblade Bir Çarş. 5 Kas. 2008 - 9:15

renJ demiş ki:
bLue-Dragon demiş ki:İiiii geceler betoo bu aralar süper işler çıkartıyo belirtmeden geçemicem

Hiç bişe annamadım

naptın kız
avatar
Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından renJ Bir Çarş. 5 Kas. 2008 - 9:18

Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
bLue-Dragon demiş ki:İiiii geceler betoo bu aralar süper işler çıkartıyo belirtmeden geçemicem

Hiç bişe annamadım

naptın kız

Hala bişe annamış deilim naaptım özkan
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından Brightblade Bir Çarş. 5 Kas. 2008 - 9:20

renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
bLue-Dragon demiş ki:İiiii geceler betoo bu aralar süper işler çıkartıyo belirtmeden geçemicem

Hiç bişe annamadım

naptın kız

Hala bişe annamış deilim naaptım özkan

naaptı bu kız özkan valla, heme açıkla merakta kaldık:S
avatar
Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından renJ Bir Çarş. 5 Kas. 2008 - 9:21

Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
bLue-Dragon demiş ki:İiiii geceler betoo bu aralar süper işler çıkartıyo belirtmeden geçemicem

Hiç bişe annamadım

naptın kız

Hala bişe annamış deilim naaptım özkan

naaptı bu kız özkan valla, heme açıkla merakta kaldık:S

Evet özkan hemen gelmen lazım
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından Brightblade Bir Çarş. 5 Kas. 2008 - 9:27

renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
bLue-Dragon demiş ki:İiiii geceler betoo bu aralar süper işler çıkartıyo belirtmeden geçemicem

Hiç bişe annamadım

naptın kız

Hala bişe annamış deilim naaptım özkan

naaptı bu kız özkan valla, heme açıkla merakta kaldık:S

Evet özkan hemen gelmen lazım


aydınlat bu olayı özkan, meraktan çatlıycaz
avatar
Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından renJ Bir Çarş. 5 Kas. 2008 - 9:29

Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
bLue-Dragon demiş ki:İiiii geceler betoo bu aralar süper işler çıkartıyo belirtmeden geçemicem

Hiç bişe annamadım

naptın kız

Hala bişe annamış deilim naaptım özkan

naaptı bu kız özkan valla, heme açıkla merakta kaldık:S

Evet özkan hemen gelmen lazım


aydınlat bu olayı özkan, meraktan çatlıycaz

Özkan hooo pisss hooo pisss uyuyo şu an
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından Brightblade Bir Çarş. 5 Kas. 2008 - 9:33

renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
bLue-Dragon demiş ki:İiiii geceler betoo bu aralar süper işler çıkartıyo belirtmeden geçemicem

Hiç bişe annamadım

naptın kız

Hala bişe annamış deilim naaptım özkan

naaptı bu kız özkan valla, heme açıkla merakta kaldık:S

Evet özkan hemen gelmen lazım


aydınlat bu olayı özkan, meraktan çatlıycaz

Özkan hooo pisss hooo pisss uyuyo şu an

bu saatte uyunur mu be öğlen oldu:D
avatar
Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından renJ Bir Çarş. 5 Kas. 2008 - 9:36

Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
bLue-Dragon demiş ki:İiiii geceler betoo bu aralar süper işler çıkartıyo belirtmeden geçemicem

Hiç bişe annamadım

naptın kız

Hala bişe annamış deilim naaptım özkan

naaptı bu kız özkan valla, heme açıkla merakta kaldık:S

Evet özkan hemen gelmen lazım


aydınlat bu olayı özkan, meraktan çatlıycaz

Özkan hooo pisss hooo pisss uyuyo şu an

bu saatte uyunur mu be öğlen oldu:D

Evet özkan bu saatte uyunurmu hadi kalk bakiiim
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından Brightblade Bir Çarş. 5 Kas. 2008 - 9:45

renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
bLue-Dragon demiş ki:İiiii geceler betoo bu aralar süper işler çıkartıyo belirtmeden geçemicem

Hiç bişe annamadım

naptın kız

Hala bişe annamış deilim naaptım özkan

naaptı bu kız özkan valla, heme açıkla merakta kaldık:S

Evet özkan hemen gelmen lazım


aydınlat bu olayı özkan, meraktan çatlıycaz

Özkan hooo pisss hooo pisss uyuyo şu an

bu saatte uyunur mu be öğlen oldu:D

Evet özkan bu saatte uyunurmu hadi kalk bakiiim

cepten arasak mı
avatar
Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından renJ Bir Çarş. 5 Kas. 2008 - 9:47

Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
bLue-Dragon demiş ki:İiiii geceler betoo bu aralar süper işler çıkartıyo belirtmeden geçemicem

Hiç bişe annamadım

naptın kız

Hala bişe annamış deilim naaptım özkan

naaptı bu kız özkan valla, heme açıkla merakta kaldık:S

Evet özkan hemen gelmen lazım


aydınlat bu olayı özkan, meraktan çatlıycaz

Özkan hooo pisss hooo pisss uyuyo şu an

bu saatte uyunur mu be öğlen oldu:D

Evet özkan bu saatte uyunurmu hadi kalk bakiiim

cepten arasak mı

Olsa arardım :D
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından Brightblade Bir Çarş. 5 Kas. 2008 - 9:59

renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
bLue-Dragon demiş ki:İiiii geceler betoo bu aralar süper işler çıkartıyo belirtmeden geçemicem

Hiç bişe annamadım

naptın kız

Hala bişe annamış deilim naaptım özkan

naaptı bu kız özkan valla, heme açıkla merakta kaldık:S

Evet özkan hemen gelmen lazım


aydınlat bu olayı özkan, meraktan çatlıycaz

Özkan hooo pisss hooo pisss uyuyo şu an

bu saatte uyunur mu be öğlen oldu:D

Evet özkan bu saatte uyunurmu hadi kalk bakiiim

cepten arasak mı

Olsa arardım :D


o zaman önce martıyı arayalım onda kesin vardır telefon ve adresler (tüm sitenin sabıka kaydı bile vardır onda)
avatar
Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından renJ Bir Çarş. 5 Kas. 2008 - 10:01

Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
Brightblade demiş ki:
renJ demiş ki:
bLue-Dragon demiş ki:İiiii geceler betoo bu aralar süper işler çıkartıyo belirtmeden geçemicem

Hiç bişe annamadım

naptın kız

Hala bişe annamış deilim naaptım özkan

naaptı bu kız özkan valla, heme açıkla merakta kaldık:S

Evet özkan hemen gelmen lazım


aydınlat bu olayı özkan, meraktan çatlıycaz

Özkan hooo pisss hooo pisss uyuyo şu an

bu saatte uyunur mu be öğlen oldu:D

Evet özkan bu saatte uyunurmu hadi kalk bakiiim

cepten arasak mı

Olsa arardım :D


o zaman önce martıyı arayalım onda kesin vardır telefon ve adresler (tüm sitenin sabıka kaydı bile vardır onda)

Martının numarası kimde var
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: "Oyasumi Nasai"

Mesaj tarafından Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

40 sayfadaki 42 sayfası Önceki  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 :: Konuş :: Rastgele^^

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz