Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından ELRoSRoND Bir Perş. 3 Nis. 2008 - 23:16

Edit: Byakuya Tamamlandı...

Ichigo + Renji + Hitsuyaga + Yoruichi + Hallow Ichigo
birde surrealist denemem var Salvador Dali den heheheh yenileri bu hafta sonu gelicek bi aksilik olmazsa yrn son sınavımı olup sınav haftasını arkamda bırakıorum ve yeni resimler yola çıkıyor...

Ömrümde ilk kez çiziyorum o yüzden fazla bi şey beklemeyin

http://elrosrond.deviantart.com/gallery/


En son ELRoSRoND tarafından C.tesi 5 Nis. 2008 - 12:24 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi (Sebep : update..)

ELRoSRoND

Yararlılık Puanı : 8
Mesaj Sayısı : 324
Erkek
Yaş : 30
Nerden : Istanbul/Maltepe
Hobi : okur dinler izler gözler sezer arada müdahale de eder...

Kullanıcı profilini gör http://myanimelist.net/animelist/ELRoSRoND

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından kikoushi Bir Perş. 3 Nis. 2008 - 23:35

Salvador Dali en sevdiğim ressamdır O resmi masaüstümü onlarca kez süslemiştir eminim, eline sağlık güzel olmuş gerçekten, zaten yeteneklisin, ne diyelim, sınavında başarılar dileyelim tabii bir önce, sonrasında da yeni çizimlerini isteyelim

_________________



kikoushi
Site Owner
Site Owner

Yararlılık Puanı : 878
Mesaj Sayısı : 6880
Erkek
Yaş : 27
Nerden : Ankara
Hobi : NBA-Adventure Oyunları-Gerilim Filmleri/Romanları
Lakap : Goku

Kullanıcı profilini gör http://animeup.clicboard.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından Brightblade Bir Cuma 4 Nis. 2008 - 12:32

çizimlerini daha önce görmüş ve yorum yapmıştım.. hepside hoşuma gitmişti bayağı ama yeni çalışmalar beklioduk sendenn

so as i pray, unlimited drawing works

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Cuma 4 Nis. 2008 - 13:11

süper süper süper başka laf bulamadım..

_________________

bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından ELRoSRoND Bir Cuma 4 Nis. 2008 - 18:30

Brightblade demiş ki:çizimlerini daha önce görmüş ve yorum yapmıştım.. hepside hoşuma gitmişti bayağı ama yeni çalışmalar beklioduk sendenn

so as i pray, unlimited drawing works

evt ama tanıtım bölümündeydi ya arkadaşlar burda aç dediler usulü böleymiş biraz hasta gibiyim bugün yaw... aslında bu gece başlamayı planlayıodum, ama belli olmaz benim işim..

ELRoSRoND

Yararlılık Puanı : 8
Mesaj Sayısı : 324
Erkek
Yaş : 30
Nerden : Istanbul/Maltepe
Hobi : okur dinler izler gözler sezer arada müdahale de eder...

Kullanıcı profilini gör http://myanimelist.net/animelist/ELRoSRoND

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından ELRoSRoND Bir Cuma 4 Nis. 2008 - 21:31

evet noldu nie esti bilemiorum ah evet hatırladım new_cellie de büyük gelişmelerden tırstım ve gaza geldim byakuya çiziktiriorum kısmeet... biter belki gecenin ilerleyen saatlerine

ELRoSRoND

Yararlılık Puanı : 8
Mesaj Sayısı : 324
Erkek
Yaş : 30
Nerden : Istanbul/Maltepe
Hobi : okur dinler izler gözler sezer arada müdahale de eder...

Kullanıcı profilini gör http://myanimelist.net/animelist/ELRoSRoND

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından ELRoSRoND Bir C.tesi 5 Nis. 2008 - 13:06

byakuya da çiziktirildi işi tamamlandı pek beklentileri karşılayamıcam ama artık o koşullarda o kdr oörtletebildim kusura bakılmaya...

ELRoSRoND

Yararlılık Puanı : 8
Mesaj Sayısı : 324
Erkek
Yaş : 30
Nerden : Istanbul/Maltepe
Hobi : okur dinler izler gözler sezer arada müdahale de eder...

Kullanıcı profilini gör http://myanimelist.net/animelist/ELRoSRoND

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir C.tesi 5 Nis. 2008 - 13:09

suratı biraz yamuk duruyo ama onun dısında guzeeL!

[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından ELRoSRoND Bir C.tesi 5 Nis. 2008 - 13:14

[MetaL.countess] demiş ki:suratı biraz yamuk duruyo ama onun dısında guzeeL!
valla orjinaline bakarak yapıorum ya orda da bi garipti o yüzden tip benzesin yeter artık dedim

ELRoSRoND

Yararlılık Puanı : 8
Mesaj Sayısı : 324
Erkek
Yaş : 30
Nerden : Istanbul/Maltepe
Hobi : okur dinler izler gözler sezer arada müdahale de eder...

Kullanıcı profilini gör http://myanimelist.net/animelist/ELRoSRoND

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir C.tesi 5 Nis. 2008 - 13:19

ELRoSRoND demiş ki:
[MetaL.countess] demiş ki:suratı biraz yamuk duruyo ama onun dısında guzeeL!
valla orjinaline bakarak yapıorum ya orda da bi garipti o yüzden tip benzesin yeter artık dedim

guzeL oLmus yinede

[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından kikoushi Bir C.tesi 5 Nis. 2008 - 13:45

Gerçekten çok zor bi çizim olduğu aşikar, bence harika bir iş çıkarmışsın, tebrik ederim ^^ Tek eksik herkesin de söylediği gibi yüz şeklinin biraz "değişik" olması olmuş ^^

_________________



kikoushi
Site Owner
Site Owner

Yararlılık Puanı : 878
Mesaj Sayısı : 6880
Erkek
Yaş : 27
Nerden : Ankara
Hobi : NBA-Adventure Oyunları-Gerilim Filmleri/Romanları
Lakap : Goku

Kullanıcı profilini gör http://animeup.clicboard.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından ELRoSRoND Bir C.tesi 5 Nis. 2008 - 13:51

Goku demiş ki:Gerçekten çok zor bi çizim olduğu aşikar, bence harika bir iş çıkarmışsın, tebrik ederim ^^ Tek eksik herkesin de söylediği gibi yüz şeklinin biraz "değişik" olması olmuş ^^

kader utansın diorum 2. byakuya demesi daha karizma ve daha mantıklı bi surat ifadesi vardı sanırsam kısmet önümüzdeki maçlara bakıcaz

ELRoSRoND

Yararlılık Puanı : 8
Mesaj Sayısı : 324
Erkek
Yaş : 30
Nerden : Istanbul/Maltepe
Hobi : okur dinler izler gözler sezer arada müdahale de eder...

Kullanıcı profilini gör http://myanimelist.net/animelist/ELRoSRoND

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından aXed_mind Bir C.tesi 5 Nis. 2008 - 14:16

gayet başarılı..sonuçta saçların altından başarıyla kalkmışsın..(bu da ne iirenç deyimdir yaa...saç yerine bi kız adı koymaı denesene...) kısaca tebrikleeeer..

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir C.tesi 5 Nis. 2008 - 14:20

axed_mind demiş ki:gayet başarılı..sonuçta saçların altından başarıyla kalkmışsın..(bu da ne iirenç deyimdir yaa...saç yerine bi kız adı koymaı denesene...) kısaca tebrikleeeer..

cok acık sozLusun yaw

[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından aXed_mind Bir C.tesi 5 Nis. 2008 - 14:28

bu ii bişe mi kötü bişe mi?

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından ELRoSRoND Bir C.tesi 5 Nis. 2008 - 14:34

axed_mind demiş ki:bu ii bişe mi kötü bişe mi?

heheh saolasın saçları sana adıyım o zaman yerine göre deişir işte iyiliği kötülüğü :hımfg: suratına tokatı ya da yumruğu yeme ihtimali olan durumlarda kötü olur .. gülünüp geçilcek yerde iyi.. ki eminim farkındasındır peki burda iyi mi kötü hıh işte ona forum toplu bi karar versin..

ELRoSRoND

Yararlılık Puanı : 8
Mesaj Sayısı : 324
Erkek
Yaş : 30
Nerden : Istanbul/Maltepe
Hobi : okur dinler izler gözler sezer arada müdahale de eder...

Kullanıcı profilini gör http://myanimelist.net/animelist/ELRoSRoND

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir C.tesi 5 Nis. 2008 - 14:38

axed_mind demiş ki:bu ii bişe mi kötü bişe mi?

iyi yada kotu annamda demedim.. su biLmem neyin aLtından basarıyLa kaLkabiLme isini diom istee.. gayet acıktı

[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından aXed_mind Bir C.tesi 5 Nis. 2008 - 14:39

bıcır bnların hepsi senin başının altından çıkıo...

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından ELRoSRoND Bir C.tesi 5 Nis. 2008 - 14:41

axed senin yüzünden bu başlıkta kitlenirse bak sana kitlencem bende bu forumda hıııııııııı hahah senin için yeni bi topic açtım bu gece orda buluşalım ararsan bulursun..

ELRoSRoND

Yararlılık Puanı : 8
Mesaj Sayısı : 324
Erkek
Yaş : 30
Nerden : Istanbul/Maltepe
Hobi : okur dinler izler gözler sezer arada müdahale de eder...

Kullanıcı profilini gör http://myanimelist.net/animelist/ELRoSRoND

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından aXed_mind Bir C.tesi 5 Nis. 2008 - 14:43

geldim - gördüm - yazdım

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından ELRoSRoND Bir Paz 6 Nis. 2008 - 11:40

çok bekledik axed i bu gece ama hiç ses çıkarmadı gelmedi görmedi yazmadı

ELRoSRoND

Yararlılık Puanı : 8
Mesaj Sayısı : 324
Erkek
Yaş : 30
Nerden : Istanbul/Maltepe
Hobi : okur dinler izler gözler sezer arada müdahale de eder...

Kullanıcı profilini gör http://myanimelist.net/animelist/ELRoSRoND

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Bleach Rulesss by Çaylak Çizer

Mesaj tarafından Sponsored content Bugün 15:39


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz