En Son İzlediğin Film???

4 sayfadaki 20 sayfası Önceki  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Paz 16 Mart 2008 - 16:02

evet çok haklısın.. kadın oyuncuların içinde jodie foster'ın yeri apayrıdır benim içinde.. birtek nell'deki rolüne ısınamamıştım nedense.. ona pek gitmemişti sanki(gerçi oskar'a aday gösterildi ama ).. aa bu arada topic konusu aklıma geldi.. hemen bir tane açayım bakayım

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Perş. 20 Mart 2008 - 21:54

Bugün arkadaşlarla Mirasa gittik konusu güzel ama içeriğini beğenmedim onun yerine çizgi filme gitsem daha iyidi

_________________

bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Perş. 20 Mart 2008 - 22:57

ya ben hala sis'e gdemedim,içimde kaldı..yarın gdiim..

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Perş. 20 Mart 2008 - 23:58

sise gidilmesi lazım evet. bu arada yarın yeni filmler gelio mutlaka birine gidile..

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından martikanadi Bir Cuma 21 Mart 2008 - 0:38

Ben öyle uzun zamandır gitmiyorum ki sinemaya, ama tv de Onurlu Bir Adam'ı izledim en son çok güzeldi... Onun dışında genelde ya anime ya da dizi izliyorum ...

martikanadi
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : 15
Mesaj Sayısı : 1350
Kadın
Yaş : 34
Nerden : İzmir
Hobi : Anime :),

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Cuma 21 Mart 2008 - 0:45

aaa... dur gelecek filmleri yazayımda iştahın açılsın

iron man, hulk, prince caspian(narnia günlükleri 2. film), indiana jones, the happening (n. shayamalan'ın filmi dört gözle bekliom )

bu arada ii dizilerde var haklısın.. lost,supernatural,dexter,two and a half men(hastasıyım) vb..

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından martikanadi Bir Cuma 21 Mart 2008 - 0:49

Ben Cnbc-e izliyorum hep... Aaaaaa Narnia günlükleriiiii Beyılırım ilkini de sinemada izlmeiştim evettt gideceğim film kesinleşti....Sağol ....

martikanadi
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : 15
Mesaj Sayısı : 1350
Kadın
Yaş : 34
Nerden : İzmir
Hobi : Anime :),

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Cuma 21 Mart 2008 - 0:52

her zevke her bünyeye uygun film önerisi yaparım ben

bu arada sadece 2 tür film yazmışım ya aksiyon-fantastik

benim favorim two and a half men cnbc-e'de.. charlie yi izledikçe yarılma moduna geçiyorum.. neyse konudan sapmayayım

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Perş. 27 Mart 2008 - 10:36

sis'i izledim ewde gayet mükemmel bi divx'te..ewde izlenmelidir,izlenirken yalnız olunmalıdr..korkutmak amaçlı diil,filmin ztn korkutan bi yanı yok..ama her insan ewladı izlemelidir bu filmi..genelde çok kolay film beenirim,ama faworime almam çok zordur..bu film en ii 3'üme girdi..oturup ağladım sonunda we oturup ağlamak için yalnız izlenmelidir..eer sinemada izleseydim we sonunda çok bilmiş çapsal sinema eleştirmeni bünyeler wıdı wıdı konuşup gülselerdi cdden hepsini döwebilirdim..bu film sonunda oturup konuşulcak filmlerden diil,zaten en son sahnede david drayton herşei açıklıo tek cümleyle..tartışılcak bi yönü yok..ama oturup üstünde düşünülmesi gereken bi film..bunun için de 2 öğe gerekio,birincisi film bittikten sora afallamış bi yüz,ikincisi de filmin müzii zaten..hiçbir ama hiçbir filmin OST'sinin bu filmdeki kadar yerine oturduunu düşünmüorum..gereksiz zın zın efektli müzik yerine öyle bi müzik weriolar ki,tüyleriniz dikenleşiwerio,zaten sonunda gelicek olan şei az çok düşünebiliosunuz ama kabullenmek istemiosunuz..

BU FİLMİ İZLEMEDİYSENZ SAKIN AMA SAKIN BU FİLMLE İLGİLİ SPOILER OKUMAYIN..ASLA..BEN OKURUM,FİLMİN KALİTESİNİ FLN DÜŞÜRMEZ DEMEYİN..ÇOK SPOILER İSTİOSANIZ OTURUP KİTABINI OKUYUN,HATTA KİTABINI KESİNLİKLE FİLMİNE GİTMEDEN OKUYUN..BU FİLMLE İLGİLİ TEK SPOILER BU EYLEMİN ÇOK YARARLI OLDUU..

çok ama çok uzun zamandır beni bu kadar etkileen bi film izlememiştim..özellikle sonu..bu arada filmi izlien arkadaşlardan o şarkının adını sölemelerini rica ediorum,bnm divx'im soundtrack kısmına gelmeden bitio..çok kez duymuştum ama bu kadar etkiliceni düşünmemiştim bi filmde..

son olarak mutlu bi film izlemek istiosanız gdin ice age izliin,madagaskar izliin,dumb and dumber izliin..
afallamak istiosanız THE MIST izliin..ama yalnız izliin,kitabını okuduysanız ağlayın sonunda hatta...

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Perş. 27 Mart 2008 - 10:44

flood için özr dilerim..

şarkıyı buldum,büük ihtimalle bütün metaldir,hardcoredur,metalcoredur,grind'dır deathtir fln bırakıp bu şarkıa endexlicem kendimi..mrk edenler için:


dead can dance - the host of seraphim

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından kikoushi Bir Perş. 27 Mart 2008 - 10:50

Bu kadar yazıdan sonra şu filmi izlemezsem ölürüm sanırım, şu an okulda onun arayışları içerisindeyim ^^

_________________



kikoushi
Site Owner
Site Owner

Yararlılık Puanı : 878
Mesaj Sayısı : 6880
Erkek
Yaş : 27
Nerden : Ankara
Hobi : NBA-Adventure Oyunları-Gerilim Filmleri/Romanları
Lakap : Goku

Kullanıcı profilini gör http://animeup.clicboard.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Perş. 27 Mart 2008 - 10:55

kolay gelsin owner'ım..ben hala gözüm yaşlı the host of seraphim dinliorum..güya haftasonu sinemasına gitcektik arkadaşlarla..dün bu karar alınmışken ben ewe gderken limona uuriip filmi alıwerdim,dayanamadım..ii ki de öle yapmışım..

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından kikoushi Bir Perş. 27 Mart 2008 - 11:45

Bak ya dolandım hala kimseden çıkmadı, neyse birine söyledim bir ara indirecek ben de ondan alırım artıkın

_________________



kikoushi
Site Owner
Site Owner

Yararlılık Puanı : 878
Mesaj Sayısı : 6880
Erkek
Yaş : 27
Nerden : Ankara
Hobi : NBA-Adventure Oyunları-Gerilim Filmleri/Romanları
Lakap : Goku

Kullanıcı profilini gör http://animeup.clicboard.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Perş. 27 Mart 2008 - 17:04

eevvettt doğru tercih yiitt.. sevgili caner umarım sende bulup izlersin en kısa zamanda..

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Perş. 27 Mart 2008 - 18:50

yok böle bi film yaa...oturup bi daha izledim..aynı gün içinde 2 kere..yine kötü oldum,yine kötü oldum..the host of seraphim çok ulu bi şarkı

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Perş. 27 Mart 2008 - 18:50

aştın sen axed valla

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Perş. 27 Mart 2008 - 19:02

ben diil,film aşmış yaaa....

ağır spoiler,okumayın,serkan senin için:

Spoiler:
öldüler.....
peki ne için???
böhühühü

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Perş. 27 Mart 2008 - 19:08

Spoiler:
doğru diyorsun, 2 dakka geride olsalar kurtulacaklarrdı.. valla hiç ölmelerini beklemiyordum; kitabın sonundan farklı olarak hatta herkes kurtulacak sanmıştım.. cidden radikal karar almışlar filmin sonu için

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Perş. 27 Mart 2008 - 19:26

frank darabont, stephen king'e sormuş,böle olsun mu die,aklıma gelseydi öle yapardım demiş stephen abi de..

Spoiler:
2 dk diil 30 sn fln yaa..bu arada eer kitabı okursan daha etkileici gelio bnce,çünkü kitapta uzun uzun tanıosun,sewiosun,sora kurtuluolar,sewiniosun fln,sora film gelio,o çok sewdiin insanları görüp daha bi sewiosun,sora bi ölüolar,normalden çok daha koyuo..özellikle o arabanın içindeki we araba dışındaki the host of seraphim eşliğindeki kriz anı çok büyüleiciydi..

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir Salı 1 Nis. 2008 - 11:01

fiLmin yapımcısı, kitabın yazarı fLn kim soLesenisee :hımfg: merak ettim

[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Salı 1 Nis. 2008 - 11:42

teknik kadro(kısaltılmış wersion):

stephen king
yazarı,
frank darabont yönetmeni,
liz glotzer yapımcısı,

başroller:


thomas jane - david drayton (thomas jane'i oldum olası pek sewerim)
marcia gay harden - bayan carmody (insanın göbek adı böle olmasın..)
laurie holden - amanda dumfries (gözlere bak yaaaa)
andre braugher - brent norton (komşu komşunun....)

toby jones - ollie weeks (süper adam...wee man gbi)

film,the mist kısa öyküsünden alınmıştır...tam olarak 140 sayfadır türkiye'de basılmış kitabı..(yada bnmki öle,kendisi 2. basım) kitabın orjinal adı sanılanın aksine the mist diil, skeleton crew'dir,ama türkçe ismi sis..
(adamların içine doğmuş,ilk olarak the mist'i çewircekleri..) kitap, her öyküsünde insanın sapıtışını anlatıo..mesela the mist'te de asıl korkunç olanlar yaratıklar diil, insanlar..bu we bunun gbi öyküler wardır içinde..


1. sis
2. nona
3. tanrıların bilgisayarı
4. maymun
5. raft
6. el sıkışmak istemeyen adam
7. yaşama hırsı
8. kabil canlandı

ahanda bunlar da içindeki öyküler..


En son axed_mind tarafından Salı 1 Nis. 2008 - 11:51 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir Salı 1 Nis. 2008 - 11:47

teskur

[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Salı 1 Nis. 2008 - 11:51

n demk bıcır

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Salı 1 Nis. 2008 - 12:16

serkan çabuk gir yaaaa....bişe sölicem mist'le ilgiliiii

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Salı 1 Nis. 2008 - 14:57

geldimm.. devam et axed merak ettimn yav..

bu arada en son spiderwick'i izledim.. izlense de olur izlenmese de benim kanaatime göre.. 100 üzerinde 65 aldı..

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Sponsored content Bugün 0:23


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

4 sayfadaki 20 sayfası Önceki  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz