En Son İzlediğin Film???

2 sayfadaki 20 sayfası Önceki  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Salı 19 Şub. 2008 - 8:47

sinemaya pek gidemedim son zamanlarda onun için 1. dışında biraz eski kalacak yazdıklarım;
1-cloverfield
2-I am Legend
3-Beowulf

dvd yi işin içine sokarsak;

1- harry potter (order of phoenix)
2- the host (güney koreden hoş bir yaratık filmi)
3- In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale (çok merak ediyordum ondan vizyona gelmeden bulup aldm biryerlerden..)

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından new_cellie Bir Cuma 29 Şub. 2008 - 12:29

Bnde en son Cinayet gecesi'ni izledim beklediğimi bulamadım :(
benim gibi polisiye delisi biri için çok vasat ve tahmin edilbilir bir sondu
Şmdi The Brave one aldım izlicem *yine yüksek beklentim var güzel olsa barii*

new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından kikoushi Bir C.tesi 1 Mart 2008 - 23:56

Sonunda Sweeney Todd'u izledim Tek kelimeyle harikaydı, müzikal yanı, daha önce giden birçok arkadaşımı sıkmasına rağmen benim inanılmaz hoşuma gitti, johnny zaten tek kelime ile inanılmazdı, sesi de oldukça güzelmiş bir albüm falan yapmak lazım^^ Arkadaşlar bence hiç tereddüt etmeden gidip izlenilmesi gereken bir film olmuş, bunu takiben 2 hafta içerisinde de 2 kere daha gitmeyi planlıyorum lol!

_________________



kikoushi
Site Owner
Site Owner

Yararlılık Puanı : 878
Mesaj Sayısı : 6880
Erkek
Yaş : 27
Nerden : Ankara
Hobi : NBA-Adventure Oyunları-Gerilim Filmleri/Romanları
Lakap : Goku

Kullanıcı profilini gör http://animeup.clicboard.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Paz 2 Mart 2008 - 20:28

Bende bugün Kayıp Sırlar Adasını izledim beğendim açıkcası büyülü fantasik dolu bir filmdi..

_________________

bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından fukuarikirin Bir Paz 2 Mart 2008 - 21:47

Sweeney Todd.

fukuarikirin

Yararlılık Puanı : 0
Mesaj Sayısı : 5
Kadın
Yaş : 34

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Paz 2 Mart 2008 - 22:25

sis

az önce çıktım.. beklentilerimi karşıladı diyebilirim.. zaten hikaye stephenking yönetmen frank darabont olunca aksini beklemezdim..

Spoiler:
filmin bazı yerlerindeki olaylar ve filmin sonu kitaplatutmuyor yanlış hatırlamıyorsam kitabı... süpriz süprizsüprizzz

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından fukuarikirin Bir Paz 2 Mart 2008 - 22:35

bir stephen king hayranı olarak sis i kaçırmamalıyım

fukuarikirin

Yararlılık Puanı : 0
Mesaj Sayısı : 5
Kadın
Yaş : 34

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından kikoushi Bir Paz 2 Mart 2008 - 22:51

Ben de kitabını okumuştum, yakında filmini de izlerim tabii ki, ama hiçbir stephenking kitapları uyarlaması yani filmleri, kitapların orjinalleri kadar güzel olamıyor ...

_________________



kikoushi
Site Owner
Site Owner

Yararlılık Puanı : 878
Mesaj Sayısı : 6880
Erkek
Yaş : 27
Nerden : Ankara
Hobi : NBA-Adventure Oyunları-Gerilim Filmleri/Romanları
Lakap : Goku

Kullanıcı profilini gör http://animeup.clicboard.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Paz 2 Mart 2008 - 22:58

fukuarikirin demiş ki:bir stephen king hayranı olarak sis i kaçırmamalıyım

kesinlikle tavsiye ediyorum, hele stephenking ciysen gözünü bilekırpma:)


Goku demiş ki:Ben de kitabını okumuştum, yakında filmini de izlerim tabii ki, ama hiçbir stephenking kitapları uyarlaması yani filmleri, kitapların orjinalleri kadar güzel olamıyor ...

doğru aslında ama kitapları kadar sürükleyici olmuyor filmleri.. amayönetmeni bu yüzden yazdım, frank darabont eski bir s. king uyarlaması shawshank redemption'ın yönetmeniydi.. her nekadar o kitabı okumasamda filmin harika olduğunu kimse inkar edemez

kısaca o kadar iyi değil ama başarılı bir uyarlama var kısaca karşımızda

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Ptsi 3 Mart 2008 - 10:15

fragmanını izlemiş bi insan olarak hemen uçucam wakit bulur bulmas..
o neydi ööle yaw...zaten thomas jane faktörünü de pek bi sewerim..sis kaçmaz!!

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından bLacK_cat Bir Salı 4 Mart 2008 - 17:01

Sweeney Todd'u da Sis'i de izledim :hımfg: Açıkcası iki film de iyiydi bence, ama daha çok sweeney todd'u beğendim ben çok fazla müzikal izlemedim ve bilmiyorum açıkcası ama izlediğim kadarıyla gayet başarılı bir şekilde yapılmış bu film, sis de iyiydi, ama beklediğim kadar değil ama yine de olsun boş zamanınız varsa bence kaçırmayın derim izlemeye kesinlikle değer ^^

bLacK_cat

Yararlılık Puanı : 0
Mesaj Sayısı : 275
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Salı 4 Mart 2008 - 18:59

en son izlediim film Cloverfield'dı(Türkiye'de "canavar"die giren film)..ben bittim filme açıkcası..böle kaos filmlerini sewenlerin bana göre tapıcaı bi film çıkarmışlar..

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Perş. 6 Mart 2008 - 23:23

En sonunda Recep İvedik'e gittim çok komikti ya..

_________________

bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Cuma 7 Mart 2008 - 0:25

ilk izliişim diil ama son izlediim film:

my neighbour totoro..

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Ptsi 10 Mart 2008 - 12:31

MÖ 10000'i izledim en son.. bazı yerlerde hikayesiyle apocalypto'yu hatırlattı bana (çoğu kişide benle aynı fikirde olacaktır).. film eğlenceli insanı sıkmadan bir solukta izletiyor kendini dersem yalan olmaz.. ne kadar imdb kullanıcıları pekbeğenmemiş olsa da ben beğendim, izlenip güzel zaman geçirttirecek bir film.. tavsiye ediyorum

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Salı 11 Mart 2008 - 2:47

high tension..herkes feci öwdü,anlata anlata bitiremediler..araştırdım fln,yok "midesi hassaslar izlemesin",yok "yönetmen bu filmde sınırı zorlamış"..ulan yönetmen benim sabrımın sınırlarını zorladı..bu ne abidik gubidik filmdi yaa..şööle adam akıllı gore filmine hasret kaldım..nerde benim texas chainsaw massacre'ım,nerde bu film..

ha enfes sahneler yok mu,war..ama 3 tanecik..

Spoiler:
1.merdiwen aralığındaki kafayı masayla koparma sahnesi,
2.gardroba karşı gırtlak alma sahnesindeki her nefes alma çabası,
3.araba camından sürücünün içini hızarla uzun uzun deşme sahnesi(ki kendisi faworim)

spoiler'ı okuan warsa,"daha ne istion la" modu şeyler söliebilir,tamam, okuunca çok gbi gelio ama koca film boyunca yetmio arkadaş..

bu filmi inatla öwen warsa,otursun, texas chainsaw massacre the beginning izlesin,gore sewen arkadaşlara yegane tawsiem..yeni meni demeyin,"eski chainsaw nereee,bu nere"demein,oturun izliin..high tension'da kasılmış midelerinize bi refresh çekin...

(oh beaaah!! ne sinir dolmuşum filme,yaz yaz rahatladım..)

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından new_cellie Bir Salı 11 Mart 2008 - 20:02

hmm demek öle yaw bemnde izlicektim high tension'u ama o kadar övülmnesine rağmen bi türlü izleyesim gelmedi demek kötü olduğunu hisstemişim zaten en kötü filmler en çok övülenler oluyor nedense

new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Salı 11 Mart 2008 - 21:16

ya sadece sayılan 3 sahne çok güsel..ama hani toplasan toplasan 3 dk toplamı..bütün filmi sadece bu 3 sahne için izlemek bouyo adamı.."sanatsal ol,hepsini izle bakiim" fikrine karşı da,"arkadaşım bu bi gore filmi,ne izlicem hepsini"derim gönül raatlıyla...gore filmi izlien adam kan görmek ister,kafa,göz,baarsak ister..manyak mıyım?

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Salı 11 Mart 2008 - 22:14

axed, elfen lied'ın movie'si olsa tam senin istediğin gibi bir film olacağını düşünüyorum..

not:ben korku filmlerinden korkan tiplerden olduğumdan genelde uzak duruyorum.. özellikle kafa kopma sahneleri bana göre değil..

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Salı 11 Mart 2008 - 23:50

işte ağır paradox yaaa..elfen lied'ın filmi çekilsin dio bi yanım,gore alsın başını yürüsün dio,ama bi yanım da çekerlerse kesin içine s.çarlar dio..o yüsden ben kafamda film halini canlandıriim,en temizi o walla...

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından new_cellie Bir Çarş. 12 Mart 2008 - 11:58

Aman kalsın ya animelere film çekilmesin çekilenler ne kadar berbat görüyoruz bi Elfen Lied kaldı batmadık ..
Ben artık korku filmi izlemiyorum hiç biri yeterine korkunç dil ve genelde aynı sahneler aynı konular üzerine gidioo.Ahh şlöe adam gibi bir korku filmi bulsamda izlesem yaa

new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Çarş. 12 Mart 2008 - 12:15

bi ben mi korkuyorum korku filmlerinden yahu elimde 200-300 film var bunlardan sadece 3-4 tanesi korku filmidir.. evil dead gibi korkuturken düşündüren korku filmlerini ayrı bir kefeye koyuyorum tabiki..

not: birde freddy vs jason vardı, tüm film boyunca bastır oğlum jason demiştim.. nezorm varsa artık..

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından new_cellie Bir Çarş. 12 Mart 2008 - 12:41

Freddy varken Jason tutulurmu yaww..İlk göz ağrımdır Freddy ahh o ne tiptir o ne cazibedir
daha el kadardım 12-13 falan yazın gecenin bi yarısı tvde Freddy beklerdim ( herkes yatmış ,etraf karanlık,ormanın ortasında bi ev,arada uluma sesleri gelio off ne güzel anılardır yaa ) millet bu Freddy'den ne diye kaçıo anlamazdım gül gibi adam sakin kimseye zararı yok

new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Brightblade Bir Çarş. 12 Mart 2008 - 13:01

gül gibi adam?????? freddy? yav ben o çıktığındailkokuldaydım 2.3. sınıf veleti falandım.. adamı bir gördüm 2 ay kaşarlı tost yiyemedim yav.. zaten psikolojim o zaman bozuldu, ondan sonra korku filmleri yerine komedi filmlerini tercih etmeye başladım..


nekadar güzel olur dimi kimse birbirini parçalamasa, yemese, doğramasa.. herkes kardeş olsa, güller açsa bahçelerde.. gül mü, gene freddy geldi aklıma

nediom ben ya.. bir kola alıp geleyim gene dengem bozuldu

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından new_cellie Bir Çarş. 12 Mart 2008 - 13:11

ya sırf senden yakışıklı diye kıskanma adamı o kadar ( kaderi bu onun ya herkes kıskanıo onu ) bak yararı da olmuş sana o tostları yeseydin kilo alırdın bende korku filmlerini gülmek için izliorum genelde baya ii dalga geçilebilior kendileriyle

yok o kadar da değil millet kaçmasın ama Freddy'ciğim doğrasın yaww kan ve wahşet gibisi varmıı
yanlız gitme mutfağaa freddy çıkar karşına
Freddy'nin şarkısı vardı nasıldı yaa :hımfg:

new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: En Son İzlediğin Film???

Mesaj tarafından Sponsored content Bugün 0:09


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

2 sayfadaki 20 sayfası Önceki  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz