Minna Ben Geldim

 :: Konuş :: Rastgele^^

14 sayfadaki 15 sayfası Önceki  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından colt Bir Perş. 23 Eyl. 2010 - 12:59

benim gelen minnaa

colt

Yararlılık Puanı : 1747
Mesaj Sayısı : 1116
Erkek
Yaş : 34
Nerden : Ankara
Lakap : desesperado

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından magical mystery dango-san Bir Perş. 23 Eyl. 2010 - 13:39

hoşgeldiiiin---aman Allah'ım o imza da nedir öyle colt?! şok geçirdim görünce. ama Battler'a çok yakışmış bu arada o koca watanuki gözleri

magical mystery dango-san

Yararlılık Puanı : 681
Mesaj Sayısı : 412
Kadın
Yaş : 25
Nerden : Aniase-İstanbul arasında zikzaklar çizmekte
Hobi : boş ver yaf
Lakap : dango-chan

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından LuluNatu Bir Perş. 23 Eyl. 2010 - 16:24

o battler'in kendi gözleri yahu

ben geldimm

LuluNatu

Yararlılık Puanı : 3880
Mesaj Sayısı : 2289
Kadın
Yaş : 22
Nerden : Aniasé ~ İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından Mahlas_Kafkef Bir Perş. 23 Eyl. 2010 - 17:41

ben geldim özellikle colt'a duyurulur buena vista telwe'ye gelicekmiş yaa

_________________
NADYA

Spoiler:

Mahlas_Kafkef
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : 1954
Mesaj Sayısı : 1776
Erkek
Yaş : 23
Nerden : Dikmen-Ankara
Hobi : Karpuz Kabuğundan gemiler yapmak ve tabutta rövaşata çekmekxD

Kullanıcı profilini gör http://myanimelist.net/profile/Mahlas_Kafkef

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından colt Bir Perş. 23 Eyl. 2010 - 18:43

ya o gelen BVSC değil, ondan arta kalanlar. as adamlar bu dünyayı terk etti. Ibrahim Ferrer gitti, Compay Segundo gitti, Omara Portuondo gitti, Guajiro gitti gidecek -muhtemelen gelmiyordur-, Pio Leyva'nın haberini almadım ama hepsinden yaşlıydı, o da ölmüştür. eskilerden bir tek Elaides Ochoa kaldı galiba. geriye kalanlar hep genç, BVSC ruhunu yansıtmıyorlar.
ama piyanistleri (adı aklıma gelmiyor..) ve lambud çalan eleman (Barbarito Torres) baya iyiydi. tabi değiştirmedilerse...

@dango-san ve lulu-chan:
evet onlar Batler'in kendi gözleri
kafası biraz büyük olmuş galiba ondan öyle garip olmuş. Yuko'nun saçlarını temizlemek için iki saat uğraştım, Battler'a pek özenemedim o yüzden.

colt

Yararlılık Puanı : 1747
Mesaj Sayısı : 1116
Erkek
Yaş : 34
Nerden : Ankara
Lakap : desesperado

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından LuluNatu Bir C.tesi 25 Eyl. 2010 - 19:07

evet kafası büyük galiba, battler'e watanuki'nin bedeni biraz lastik gibi kalmış


LuluNatu

Yararlılık Puanı : 3880
Mesaj Sayısı : 2289
Kadın
Yaş : 22
Nerden : Aniasé ~ İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından colt Bir Salı 5 Ekim 2010 - 12:45

yoshhh, ben geldim minna canlanın biraz

colt

Yararlılık Puanı : 1747
Mesaj Sayısı : 1116
Erkek
Yaş : 34
Nerden : Ankara
Lakap : desesperado

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından LuluNatu Bir Çarş. 6 Ekim 2010 - 17:10

ben-ben-ben! ben de geldim. Bugün de okul yoktu ama doğru dürüst değerlendiremedim sanki :(

LuluNatu

Yararlılık Puanı : 3880
Mesaj Sayısı : 2289
Kadın
Yaş : 22
Nerden : Aniasé ~ İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından LuluNatu Bir Perş. 7 Ekim 2010 - 19:10

yine ben geldim... Balıklarımız öldü mü ya akvaryum boş O_o

LuluNatu

Yararlılık Puanı : 3880
Mesaj Sayısı : 2289
Kadın
Yaş : 22
Nerden : Aniasé ~ İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından colt Bir Perş. 7 Ekim 2010 - 19:38

yemlemezsen ölürler tabi

yok yav hala duruyo benimkinde, kıvıl kıvıllar mübarekler

colt

Yararlılık Puanı : 1747
Mesaj Sayısı : 1116
Erkek
Yaş : 34
Nerden : Ankara
Lakap : desesperado

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından LuluNatu Bir Cuma 8 Ekim 2010 - 12:39

hah tamam, şimdi baktım gelmişler hakkaten arada yemlesek iyi olcak küsüyorlar sonra

LuluNatu

Yararlılık Puanı : 3880
Mesaj Sayısı : 2289
Kadın
Yaş : 22
Nerden : Aniasé ~ İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir Cuma 8 Ekim 2010 - 18:29

Forum en kotu gunlerini yasıyor oooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii nerde geri kalanlar

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından magical mystery dango-san Bir C.tesi 9 Ekim 2010 - 16:02

geldim minna özür dilerim yokluğum için ^^""

magical mystery dango-san

Yararlılık Puanı : 681
Mesaj Sayısı : 412
Kadın
Yaş : 25
Nerden : Aniase-İstanbul arasında zikzaklar çizmekte
Hobi : boş ver yaf
Lakap : dango-chan

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından LuluNatu Bir Paz 10 Ekim 2010 - 9:31

uzun süredir kimse yoktu zaten boş ver
yeniden toplanıyoruz galiba, Hakan da geldiğine göre.

LuluNatu

Yararlılık Puanı : 3880
Mesaj Sayısı : 2289
Kadın
Yaş : 22
Nerden : Aniasé ~ İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından magical mystery dango-san Bir Paz 10 Ekim 2010 - 14:42

ya lulu imzan değil de şu avatarın çök tuhaf oluyo ya alışamadım... kız olduğun anlaşılmıyo

magical mystery dango-san

Yararlılık Puanı : 681
Mesaj Sayısı : 412
Kadın
Yaş : 25
Nerden : Aniase-İstanbul arasında zikzaklar çizmekte
Hobi : boş ver yaf
Lakap : dango-chan

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından colt Bir Paz 10 Ekim 2010 - 19:39

ne demek istiyorsun dango-san, yoksa "kızım sana söylüyorum gelinim sen üstüne alınma" mı diyorsun?

colt

Yararlılık Puanı : 1747
Mesaj Sayısı : 1116
Erkek
Yaş : 34
Nerden : Ankara
Lakap : desesperado

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir Ptsi 11 Ekim 2010 - 14:42

toplanın millet bu arada avatara kendi fotosunu koyan bi ben mı varım

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından LuluNatu Bir Ptsi 11 Ekim 2010 - 18:44

magical mystery dango-san demiş ki:ya lulu imzan değil de şu avatarın çök tuhaf oluyo ya alışamadım... kız olduğun anlaşılmıyo

evett ne demek istiyorsun ayrıca çök de neyin nesi neyse, ne olcak ya colt-sama da avatarına kız koyuyo ama onda problem yaşıyo musun sevdim ben bu resmi kalsın biraz. Bir ara değiştiririz nasıl olsa. Sonra yine eski tarzıma dönerim.

edit: bence bi tek sensin hakan

LuluNatu

Yararlılık Puanı : 3880
Mesaj Sayısı : 2289
Kadın
Yaş : 22
Nerden : Aniasé ~ İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından magical mystery dango-san Bir Ptsi 11 Ekim 2010 - 18:58

bence de bi tek sensin

yaa çok olcaktı o, klavyede mi sorun var niye hep benim yazdığım harflere nokta geliyo
noway
ya ne biliyim sende özellikle garip oluyo, coltu garipsemiyorum pek, mesela elen de erkek resmi koyuyo bazen ama onu da yadırgamıyorum senin tarzın yüzünden herhalde... ama kalıcı avatarların bi süre sonra insanı o şekilde hayal etmeye yönelttiğini çok ciddi düşünüyorum. bu forumda benim açımdan en önemli örnekler kikoushi ve rain-chan galiba (rain arada değiştirse de nana işte ) bingo

magical mystery dango-san

Yararlılık Puanı : 681
Mesaj Sayısı : 412
Kadın
Yaş : 25
Nerden : Aniase-İstanbul arasında zikzaklar çizmekte
Hobi : boş ver yaf
Lakap : dango-chan

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından colt Bir Ptsi 11 Ekim 2010 - 19:22

volkanı da unutmayalım, avatarıyla resmen özdeşleşti.

colt

Yararlılık Puanı : 1747
Mesaj Sayısı : 1116
Erkek
Yaş : 34
Nerden : Ankara
Lakap : desesperado

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından LuluNatu Bir Salı 12 Ekim 2010 - 15:17

@dango: o da doğru; ama benim avatarlarım sık değişir zaten

evet ya volkanı basbayağı luffy diye hayal etmek garip karşılanmamalı

LuluNatu

Yararlılık Puanı : 3880
Mesaj Sayısı : 2289
Kadın
Yaş : 22
Nerden : Aniasé ~ İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından colt Bir Cuma 19 Kas. 2010 - 18:34

uuu bir aydan fazla olmuş buraya gelmeyeli

colt

Yararlılık Puanı : 1747
Mesaj Sayısı : 1116
Erkek
Yaş : 34
Nerden : Ankara
Lakap : desesperado

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından vergil Bir Salı 15 Şub. 2011 - 20:08

lol! minna ben geldim de siteye 1 aydır kimse girmemiş.. ama 17 kişilik bir misafir kadro bizi gözetliyor:) site en büyük patlamayı yaşıyor herhalde içten içe:D

vergil

Yararlılık Puanı : 899
Mesaj Sayısı : 1085
Erkek
Yaş : 26
Nerden : Ankara
Hobi : animeler tabiki...

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından elenium Bir Salı 15 Şub. 2011 - 21:25

Ooooo berk-kunnn ^^ Ben de birinin beni dürtüklemesini bekliyordum gelmek için Artık yavaş yavaş dönmeye başlıyorsak en azından eski kadro tekrar toplanır kesin. Avatarını özlemişim be berk Nasılsın görüşmeyeli, nasıl gidiyor ?

elenium
*elenium*
*elenium*

Yararlılık Puanı : 2171
Mesaj Sayısı : 2092
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul
Hobi : ANİMEEEE!!

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından vergil Bir Paz 27 Şub. 2011 - 2:14

eleeen bende senin imzayı özlemişim harbi baya yavaş bi dönüş olcak gibi benim için.. önce 1.5 ay gelmedim şimdi 12 gün kısmetse 1 haftaya incek ziyaret aralığım ben iyiyim elen hanım okuludur projesidir koşturuyoruz. sizleri sormalı lise gençliği neler peşindesiniz he bu arada senin yaş artmıyo mu ya:D sen nie hep 16 kalıyosun bu sitedde biz olmuşuz 20 seni bildim bileli 16

vergil

Yararlılık Puanı : 899
Mesaj Sayısı : 1085
Erkek
Yaş : 26
Nerden : Ankara
Hobi : animeler tabiki...

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından Sponsored content Bugün 0:05


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

14 sayfadaki 15 sayfası Önceki  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 :: Konuş :: Rastgele^^

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz