Claymore 2. sezon için oylamaya katılın!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Claymore 2. sezon için oylamaya katılın!

Mesaj tarafından Faust Bir Salı 16 Mart 2010 - 22:51

Arkadaşlar sitelerde claymore'un 2. sezonu hakkında bi haber ararken gözüme böle bişi çarptı.Doğruluk payı nedir bilmiyorum ama ben oyladım sizde oylayın isterseniz.Ne olur ne olmaz,sonuçta işin ucunda claymore var dmi

Son tarih 31 mart 2010

Konu hakkında bilgi için link

Oyunuzu kullanacağınız site için
link

Oyunuzu kullanacağınız site japonca olduu için,nasıl kullanacağınız hakkında bilgi almak için
link


En son Faust tarafından Perş. 18 Mart 2010 - 20:39 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

Faust

Yararlılık Puanı : 153
Mesaj Sayısı : 208
Erkek
Yaş : 27
Nerden : Tokat-Ankara

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Claymore 2. sezon için oylamaya katılın!

Mesaj tarafından LuluNatu Bir Çarş. 17 Mart 2010 - 16:30

claymore izlemedim sevenler için oylayacaktım da uzun işmiş yav neyse bir ara oylayabilirm. Sağ ol haber için

LuluNatu

Yararlılık Puanı : 3880
Mesaj Sayısı : 2289
Kadın
Yaş : 22
Nerden : Aniasé ~ İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Claymore 2. sezon için oylamaya katılın!

Mesaj tarafından Faust Bir Çarş. 17 Mart 2010 - 17:44

LuluNatu demiş ki:claymore izlemedim sevenler için oylayacaktım da uzun işmiş yav neyse bir ara oylayabilirm. Sağ ol haber için
Hii ayıp ayıp claymore izlenmez mi ya,kınadım bak şimdi

Faust

Yararlılık Puanı : 153
Mesaj Sayısı : 208
Erkek
Yaş : 27
Nerden : Tokat-Ankara

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Claymore 2. sezon için oylamaya katılın!

Mesaj tarafından elenium Bir Çarş. 17 Mart 2010 - 19:58

oyladım bende. asılsızdır büyük ihtimalle ama ne olur ne olmaz oylamak lazım dimi

elenium
*elenium*
*elenium*

Yararlılık Puanı : 2171
Mesaj Sayısı : 2092
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul
Hobi : ANİMEEEE!!

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Claymore 2. sezon için oylamaya katılın!

Mesaj tarafından LuluNatu Bir Perş. 18 Mart 2010 - 16:29

Faust demiş ki:
LuluNatu demiş ki:claymore izlemedim sevenler için oylayacaktım da uzun işmiş yav neyse bir ara oylayabilirm. Sağ ol haber için
Hii ayıp ayıp claymore izlenmez mi ya,kınadım bak şimdi

kınama ya izlicem bi gün

LuluNatu

Yararlılık Puanı : 3880
Mesaj Sayısı : 2289
Kadın
Yaş : 22
Nerden : Aniasé ~ İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Claymore 2. sezon için oylamaya katılın!

Mesaj tarafından Faust Bir Perş. 18 Mart 2010 - 20:37

elenium demiş ki:oyladım bende. asılsızdır büyük
ihtimalle ama ne olur ne olmaz oylamak lazım dimi
Asılsız masılsız,işin ucunda claymore'un c si bile olsa o işe girerim ben

LuluNatu demiş ki: kınama ya izlicem bi gün
O gün neden bugün olmasın

Faust

Yararlılık Puanı : 153
Mesaj Sayısı : 208
Erkek
Yaş : 27
Nerden : Tokat-Ankara

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Claymore 2. sezon için oylamaya katılın!

Mesaj tarafından LuluNatu Bir Perş. 18 Mart 2010 - 20:53

bu sıralar izleyemem ne yazık ki

LuluNatu

Yararlılık Puanı : 3880
Mesaj Sayısı : 2289
Kadın
Yaş : 22
Nerden : Aniasé ~ İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Claymore 2. sezon için oylamaya katılın!

Mesaj tarafından jetkiller Bir Cuma 19 Mart 2010 - 21:26

Lulu oylarsa bende oylarım

jetkiller

Yararlılık Puanı : 766
Mesaj Sayısı : 592
Erkek
Yaş : 23
Nerden : Öğrendik şu Anime'yi
Hobi : Pivot,Anime,Cs 1.5,Manga
Lakap : Evanna Lynch

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Claymore 2. sezon için oylamaya katılın!

Mesaj tarafından Sponsored content Bugün 0:10


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz