~~~~~~~~~~~~hah hayyayyyyy

2 sayfadaki 2 sayfası Önceki  1, 2

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Geri: ~~~~~~~~~~~~hah hayyayyyyy

Mesaj tarafından hot as hell Bir Salı 18 Kas. 2008 - 15:11

mai_siyah demiş ki:hoş geldin
hos bulduk ya azcık giremedik doldu ortalıkk haha haay

hot as hell

Yararlılık Puanı : 4
Mesaj Sayısı : 83
Erkek
Yaş : 26
Nerden : iST/Üsküdar

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ~~~~~~~~~~~~hah hayyayyyyy

Mesaj tarafından hot as hell Bir Salı 18 Kas. 2008 - 15:11

new_cellie demiş ki:abi sen ne dion bizden biri ewlncekse çocuk taramdan geçio bee XD
arkdaşa yaptık ewlenemedi

kim ewlenio yaa

hot as hell

Yararlılık Puanı : 4
Mesaj Sayısı : 83
Erkek
Yaş : 26
Nerden : iST/Üsküdar

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ~~~~~~~~~~~~hah hayyayyyyy

Mesaj tarafından new_cellie Bir Salı 18 Kas. 2008 - 15:37

ewlenmio..ewlencekti olmadı ben bırakmadım ( demicem işin şakası o.. )

new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ~~~~~~~~~~~~hah hayyayyyyy

Mesaj tarafından hot as hell Bir Salı 18 Kas. 2008 - 15:44

new_cellie demiş ki:ewlenmio..ewlencekti olmadı ben bırakmadım ( demicem işin şakası o.. )

anlamadım ama neyse eeee ne war ne yok sende dün baya eğlendin bakıorum

hot as hell

Yararlılık Puanı : 4
Mesaj Sayısı : 83
Erkek
Yaş : 26
Nerden : iST/Üsküdar

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ~~~~~~~~~~~~hah hayyayyyyy

Mesaj tarafından new_cellie Bir Salı 18 Kas. 2008 - 15:48

dün yoktum burda ben eğlenemedim...babam geldi yutr dışıdna onla ilgilendik büyükm aile pozları yaptık
sonra gece ing dersimi çalıştım böhüüüüüüüü bi ton daha dersim var..sonra azcık anime izledim süperdi yani bi eğlence yoktu yaww...ama sen eğlendin anlaşılar bütün topiclere el atmışsın

new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ~~~~~~~~~~~~hah hayyayyyyy

Mesaj tarafından hot as hell Bir Salı 18 Kas. 2008 - 15:58

new_cellie demiş ki:dün yoktum burda ben eğlenemedim...babam geldi yutr dışıdna onla ilgilendik büyükm aile pozları yaptık
sonra gece ing dersimi çalıştım böhüüüüüüüü bi ton daha dersim var..sonra azcık anime izledim süperdi yani bi eğlence yoktu yaww...ama sen eğlendin anlaşılar bütün topiclere el atmışsın

ya site farklı canım burada eğlendik yoktun kaçırdın da

dün akşam bi konu bulma mevzusu oldu hani dedeler medeler karıştırdın ortalığı

hot as hell

Yararlılık Puanı : 4
Mesaj Sayısı : 83
Erkek
Yaş : 26
Nerden : iST/Üsküdar

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ~~~~~~~~~~~~hah hayyayyyyy

Mesaj tarafından new_cellie Bir Salı 18 Kas. 2008 - 16:00

aa ama hüso nun dede manyaktır anlattı mı ??? ölüom o adama ben yaaa..bu kadar pisko bi insan olmazzzz

new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ~~~~~~~~~~~~hah hayyayyyyy

Mesaj tarafından hot as hell Bir Salı 18 Kas. 2008 - 16:02

new_cellie demiş ki:aa ama hüso nun dede manyaktır anlattı mı ??? ölüom o adama ben yaaa..bu kadar pisko bi insan olmazzzz

yok ya dedelere hiç bulaşmadık. bi ara sorarım ben
de ya iyiki bi konu istedik ha yani saol

hot as hell

Yararlılık Puanı : 4
Mesaj Sayısı : 83
Erkek
Yaş : 26
Nerden : iST/Üsküdar

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ~~~~~~~~~~~~hah hayyayyyyy

Mesaj tarafından new_cellie Bir Salı 18 Kas. 2008 - 16:07

ama m ama ben napim abi yaa.bulamam ben konu falan.o yüzden msn de de konuşmalarım hep yarım kalıır konuşuruz konu biter ben susarım XD

new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ~~~~~~~~~~~~hah hayyayyyyy

Mesaj tarafından hot as hell Bir Salı 18 Kas. 2008 - 16:21

new_cellie demiş ki:ama m ama ben napim abi yaa.bulamam ben konu falan.o yüzden msn de de konuşmalarım hep yarım kalıır konuşuruz konu biter ben susarım XD

neyse canım daha istemem zaten ya az önce pm yi atarken silindi deli oldum bi daha yazamam şimdi cıkıorum ben daha snra gelcem.. hade grşrzz

hot as hell

Yararlılık Puanı : 4
Mesaj Sayısı : 83
Erkek
Yaş : 26
Nerden : iST/Üsküdar

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ~~~~~~~~~~~~hah hayyayyyyy

Mesaj tarafından new_cellie Bir Salı 18 Kas. 2008 - 16:23

tamam byeeee..

new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ~~~~~~~~~~~~hah hayyayyyyy

Mesaj tarafından Sponsored content Bugün 9:58


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

2 sayfadaki 2 sayfası Önceki  1, 2

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz