Minna Ben Geldim

 :: Konuş :: Rastgele^^

6 sayfadaki 40 sayfası Önceki  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından new_cellie Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 17:43

hoşgeldii
avatar
new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 17:46

Foruma renk verdin uur
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 27

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 17:47

Yemek vakti ben yokum millet herkese iyi akşamlr
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 27

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından RoCCo Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 18:57

minna ben geLdim..en son "ben geLdim" dediğimden beri 12 sayfa geyik yapıLmış bu bi rekor oLmaLı
avatar
RoCCo
*rocco*
*rocco*

Yararlılık Puanı : -6
Mesaj Sayısı : 254
Erkek
Yaş : 29
Nerden : istanßuL

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 19:01

selam rocco XD
avatar
aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 30
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından RoCCo Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 19:03

vay vay seLam axed..ßu akşam herkes ßurda ya ne güzeL..ama sesLeri çıkmıo pek..yedikLerini sindiremediLer herhaLde
avatar
RoCCo
*rocco*
*rocco*

Yararlılık Puanı : -6
Mesaj Sayısı : 254
Erkek
Yaş : 29
Nerden : istanßuL

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 19:47

bende geldim:)

_________________
avatar
bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:08

Hoşgeldin bende hoşgeldim nette ev ilanlarına bakıyorum
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 27

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:09

nan noluyo herkese en yakın arkadaşımda bakıyo :böhüü:

_________________
avatar
bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:12

Bugün ev bakmaya gittik ama istediğimz gibi bulamadık buyüzden nettende bakim dedim bi katkımız olsun en yakın arkadaşında size yaknmı oturuyo
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 27

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:13

yan dairem :böhüü:

_________________
avatar
bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:14

hadi ya vala üzüldm nan
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 27

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:16

inş. taşınmazlar :böhüü: zaten renJ sende istemiyodun demi taşınmayı..

_________________
avatar
bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:20

Burdan uzağa taşınmayı istemiyorum şöyle beylikdüzü taraflarına taşınırsak arklarımla istediğim zaman görüşebiliceğimi sanmıyorum ama bugün floryayıda tercihlerimiz arasına ekledik bakalım bakalım ^^
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 27

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından RoCCo Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:23

hoşgeLdiniz ikinizde
nerede tam oLarak ev bakıosunuz renj beLki yardımcı oLaßiLiriz?
avatar
RoCCo
*rocco*
*rocco*

Yararlılık Puanı : -6
Mesaj Sayısı : 254
Erkek
Yaş : 29
Nerden : istanßuL

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:25

Açıkçası bende bilmiyorum bi türlü bulduklarımı beğendiremiyorum millete
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 27

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından RoCCo Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:26

hadi ya..miLLet derken? aiLe ßaya kaLaßaLık gaLißa?
avatar
RoCCo
*rocco*
*rocco*

Yararlılık Puanı : -6
Mesaj Sayısı : 254
Erkek
Yaş : 29
Nerden : istanßuL

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:28

renJ senin gönlün fatihi istiyo ama baban istemiyo

_________________
avatar
bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:28

Evet aynen blue arklarımda istiyo gitmemi ama babam tuaf bi adam
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 27

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından RoCCo Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:35

özkan senin site karışmış sanki ßiraz..miLLet bişeyLer bekLio ßizden sanki
ya ben onu öLe denemek için çevirdiydim..ama miLLet şimdi rocco yLa bLue-çevirio ßugün yarın koyarLar faLan demişLer napıcaz?
avatar
RoCCo
*rocco*
*rocco*

Yararlılık Puanı : -6
Mesaj Sayısı : 254
Erkek
Yaş : 29
Nerden : istanßuL

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:36

:D:D:D:D usopp gülüş usopp gülüş usopp gülüş usopp gülüş usopp gülüş
avatar
renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 27

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:42

sen yapmadın mı nani

_________________
avatar
bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından Hitsu Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:43

hımmm
hımmmmm ....
renJ takma bu kadar, elbet iyi bir yer bulursunuz
avatar
Hitsu

Yararlılık Puanı : -5
Mesaj Sayısı : 534
Kadın
Yaş : 27
Nerden : Konstantinopolis

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından RoCCo Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:45

ben yapmadım mı;? yooo niye yapiim ben onLarı canım sıkıLdı diye yapmıştım..ßunu sana da söyLedim...hgem kazasker de döndü diye hiç takip etmedim vaLLa...zaten en fazla ßi ßöLüm daha çevireßiLirim..çünkü yakında denizLi ye gidicem..neyse şimdi gitmem Lazım sonra konuşuruz..
avatar
RoCCo
*rocco*
*rocco*

Yararlılık Puanı : -6
Mesaj Sayısı : 254
Erkek
Yaş : 29
Nerden : istanßuL

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Paz 14 Eyl. 2008 - 20:48

neyse boşver doru kazasker geldi zaten

nbr hitsu..

_________________
avatar
bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

6 sayfadaki 40 sayfası Önceki  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 :: Konuş :: Rastgele^^

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz