Minna Ben Geldim

 :: Konuş :: Rastgele^^

38 sayfadaki 40 sayfası Önceki  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:27

Kızım ya böle bunalım moduma girmek üzereyim klüpten atıldım bide daşandım diye deil tabi

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:28

gonusma nan darkee nese acıdım nan bugunluk yeter daslamayın gariii

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından DarkeLia Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:28

ama ama

DarkeLia
*darke*
*darke*

Yararlılık Puanı : 64
Mesaj Sayısı : 2465
Kadın
Yaş : 24
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:29

Acıma bekleyen yok hem bak bıcırda geldi beni yanlız bırakmaz

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:32

hee yok yaw golum yoruldu ayrıca ben bunları gelince agzını kırmazmıyım yaw yarım saattir gelmediler

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:32

Ya bişe anlatıcam dün gece nesibelerin evinin üst katında teraslı bi dairede kaldık neso bize sahur hazırlamak için aşağı inmişti sora çağırdı bizi bende karanlıkta salıncağa bindim ama sırf ip olduğu için çok rahatsızdı :D bende acı sesleri çıkara çıkara sallanıyodum bizim salaklarda terasa çıktıkları gibi beni görünce çığlığı koyverdiler bende bişe gördüler sandım meğer beni görmüşler kedi klığına girmiş bi cin salıncakta sallanıyo sanmışlar :D

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:33

noluyo lemmm burdda???

[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından DarkeLia Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:33

ay yok artıkkk usopp gülüş usopp gülüş

DarkeLia
*darke*
*darke*

Yararlılık Puanı : 64
Mesaj Sayısı : 2465
Kadın
Yaş : 24
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:33

puhahahahahah

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:38

rapidde bi sorunmu var indirme yapamıyorm

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:39

yooo

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:41

Tamam oluyo düzelmiş

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:42

bu yaamır gelmis mesaj atmıs haberim yok artiztik bi giris yapmıs yoksa cıktımı bu

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:44

cıkmadım canım cevap bekliodum

[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:47

renj i daslıoduk sonra vazgectik acıdık eheheh

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:48

Acayip dövesim var şu bilinki ya

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:48

dalasmayın zaten

[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:50

aaa dovun nan vallla pis dayak yiyesim var zaten olmazsa ickiyi fazla kacırıp sokakta onume gelene laf atıcam ama ıcınce ayıkken oldugumdan daha akıllı oluom

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:50

Aferin içki içte iyice bi manya

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:51

zahmet etme ben doverim..

[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:52

Of nan cidden böle bi kendimi sokaklaramı vursam napsam millet uyuduğu zaman

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:52

ok yaamır seni mi kırcam aslında icince daha sakin ciddi biri oluom salakmıyım ne?

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:53

Mıyım ?

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:55

nesot beni duyuyosan msn e gir nolur sana bişe dicem

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir C.tesi 13 Eyl. 2008 - 20:55

gonusman nan nabalım bende bole yaratılmısım yapcak bisi yok :D:D

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından Sponsored content Bugün 15:42


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

38 sayfadaki 40 sayfası Önceki  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 :: Konuş :: Rastgele^^

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz