Minna Ben Geldim

 :: Konuş :: Rastgele^^

4 sayfadaki 40 sayfası Önceki  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından kikoushi Bir Salı 26 Ağus. 2008 - 11:17

Hakan döverim seni, bana yüzmek demeyinn yaaa :böhüü:

_________________



kikoushi
Site Owner
Site Owner

Yararlılık Puanı : 878
Mesaj Sayısı : 6880
Erkek
Yaş : 27
Nerden : Ankara
Hobi : NBA-Adventure Oyunları-Gerilim Filmleri/Romanları
Lakap : Goku

Kullanıcı profilini gör http://animeup.clicboard.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir Salı 26 Ağus. 2008 - 11:20

prdn

yuzmek istiosan gel yuzelim burda

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından kikoushi Bir Salı 26 Ağus. 2008 - 11:35

Yaa deniz, kumsal, tatil, suda kulaç atmak! vs... o kadar fitil olduğum kelime ve kelime öbekleri oldu ki anlatamam yaa, uzak tutun bunları benden depreşio insan tabii istemsiz olarak

_________________



kikoushi
Site Owner
Site Owner

Yararlılık Puanı : 878
Mesaj Sayısı : 6880
Erkek
Yaş : 27
Nerden : Ankara
Hobi : NBA-Adventure Oyunları-Gerilim Filmleri/Romanları
Lakap : Goku

Kullanıcı profilini gör http://animeup.clicboard.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir Salı 26 Ağus. 2008 - 15:57

zamanın varsa gel buraya yoksa acmiim konuyu o zmn bugun gene gidicez oh oh...

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Salı 26 Ağus. 2008 - 16:33

Yazık adminimize el ele verip seni tatile gönderelim be gokuu

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından new_cellie Bir Salı 26 Ağus. 2008 - 17:51

beni de beni de gönderiiinnn :böhüü:
ya bu yaz gördüğüm tek yer yazlık oldu ya beni de düşünün temizlik denen şeyin nadını duymak istemiyorum
bu annem yüzünden pasaklını teki olcam gına geldi çöp ev bulup orda yaşıcam yaaa...

new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir Salı 26 Ağus. 2008 - 18:03

En iyisi nes-swan annemler kac gundur geldiler dun yeni temizlik bitti tatile gelin nan buraya soguk ve ıscak tesislerimiz mevcuttur int tanısıklıgım olan bikac arkadas gelmisti 2 sene once superdi valla gezdik tozduk yani gelen gelsin ayrıca bu gokunu evin orda ben beklerim zopayı kafasına sonra paket yapıp dooru buraya...

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Salı 26 Ağus. 2008 - 18:37

Ben geLdin nan 19 bölüm D.Gray Man seyrettim

_________________

bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından new_cellie Bir Salı 26 Ağus. 2008 - 18:42

oo özkan iisin yine hee bende bi ara devam edicem ama kıyamıyorum walla ..

ah blink cim ben gidebilsem zati köye gidecektim ohh temiz hava karadeniz ne güzel dimi ama yok ben her yaz yazlığa mahkum ummm

new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından bLue-Dragon Bir Salı 26 Ağus. 2008 - 18:52

napıyosunuz bakim ..

_________________

bLue-Dragon
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 639
Mesaj Sayısı : 5128
Erkek
Yaş : 26
Nerden : İstanbuL
Hobi : Msn-Pc-Anime

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından hythloth Bir Salı 26 Ağus. 2008 - 20:42

ben geldim ah ah karadeniz gidilmez mi karadenize...

hythloth
hythloth
hythloth

Yararlılık Puanı : 614
Mesaj Sayısı : 3990
Erkek
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından RoCCo Bir Salı 26 Ağus. 2008 - 22:09

geneLde insanLar yazLıkLArına tatiL yapmak için gidioLar ama..sen yazLığa gitmeyi tatiLden saymıyosun demekki..iLginç vaLLa..keşke ßizimde yazLığımız oLsada gitsem
ßu arada ßende denizLiye ßekLiyorum arkadaşLar..pamukkaLLe yi gezeriz ßeraßer..ßende yeni gidicem çünkü

RoCCo
*rocco*
*rocco*

Yararlılık Puanı : -6
Mesaj Sayısı : 254
Erkek
Yaş : 28
Nerden : istanßuL

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Çarş. 27 Ağus. 2008 - 7:40

minna ben geldim..

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Çarş. 27 Ağus. 2008 - 9:03

minna ben de geldim herkesin günü aydın olsun

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir Çarş. 27 Ağus. 2008 - 9:40

ben geLdiim.. abLam internet sınırlaması koydu 10 dan sonra acamicam artık :böhüü: neymis okuL acıLıomus erken yatmam Lazımmmıs benm gibi buyume caındaki cocukLarın erken yatması gerekirmis yoksa boyum uzamazmıs.. pııffff yani.. pııfffffffffffffffffffff

iste bu yuzden artık sabahLarı 8 de kaLkıorm.. ben.. tatiL.. sabah 8.. benm abLam boyLe iste.. kafasına takarsa yapıo.. yapıo yani!!!

gecen gun sabah pcNin onunde sut unutmusum U_U.. accuk kesiLmis tabi.. sonra da annem soda aLmıs geLmis evde iccek baska bisi yok bnde soda iciim dedim.. sonra sodadan da sıkıLdım ve sutu gordum.. tabi can sıkıın bende.. aLım sodayı sutun icine bosaLttım.. hayatımda gordugum en igrenc sey cıktı ortaya! boLe yourt desen deiL, peynir desen deiLL, sut.. hic deiL!! bi de kokusu vardı ki bayıLcam sandım.. sonra sıkıntıdan inceLemeye basladım booLe.. eeh.. ooLe iste.. sıkıntı insanın basına booLe vuruo.. once sacmaLıorm sonra o sacmaLıkLarıı geLiorm burda anLatıorm..


SIKILIORM EY AHALİİİİİİİİİİ!!!!

[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Çarş. 27 Ağus. 2008 - 9:44

Nan bıcır dün gece bende okadar sıkldımki kendimi atıcaktım biyerlerden ama sora kendimi kendime getirdim

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir Çarş. 27 Ağus. 2008 - 9:45

sut bekLet icine soda dok.. gecer..

[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Çarş. 27 Ağus. 2008 - 9:48

eve geldinizmi

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Çarş. 27 Ağus. 2008 - 9:50

benim bi arkadaşım vardı, adı ibrahim aydın'dı..adam aydın isminden feci utanıodu, o geldi aklıma..yoksa aydın olsun tabi, niye olmasın?

bu arada amma editledim beeeeaahhhh...

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir Çarş. 27 Ağus. 2008 - 9:50

ebeeed geLdik.. simdi bi resm cizmeye caLısıorm umarım gzL oLur ondan sonra odevme kaLdıım yerden devam edicem..

[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Çarş. 27 Ağus. 2008 - 9:53

109 sayfa olmuş nan burası..ben olympostayken açılmıştı..yuuhhh

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Çarş. 27 Ağus. 2008 - 9:55

canım sıkılıyo yapıcak bişeyim yok cidden..

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Çarş. 27 Ağus. 2008 - 9:55

gençkan dinle gençkaaan

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından [MetaL.countess] Bir Çarş. 27 Ağus. 2008 - 9:57

benmde sıkıLıo.. genckan kim yaa

[MetaL.countess]
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -105
Mesaj Sayısı : 5604
Kadın
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından renJ Bir Çarş. 27 Ağus. 2008 - 9:57

Müzik dinliyorum bunalıma giricem sanırım :omg:kendine gel uleyn ehm evet ne diyoduk gençkan dinlemişliğim yok kulağa cankan gibi geliyo buyüzden dinlemeden soğuıdum

renJ
Moderatör
Moderatör

Yararlılık Puanı : -70
Mesaj Sayısı : 5784
Kadın
Yaş : 26

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Minna Ben Geldim

Mesaj tarafından Sponsored content Bugün 0:21


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

4 sayfadaki 40 sayfası Önceki  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 :: Konuş :: Rastgele^^

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz