Kendin hakkında bir şey yaz

 :: Konuş :: Rastgele^^

12 sayfadaki 14 sayfası Önceki  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Ptsi 17 Mart 2008 - 22:40

direk yüzümü şekle sokmam lazım anlatmak için..ama ece'nin kullandıı smileylerin çounluu anime smiley'leri...

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından Brightblade Bir Ptsi 17 Mart 2008 - 22:43

anime smileysi derken yok babuş ben alışamıycam bu yeni çağa.. aha biz bunları kullanırdık; :-) :-( :s :-p

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Ptsi 17 Mart 2008 - 22:45

muhahaha..burun da pek efsaneymiş...

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından kikoushi Bir Ptsi 17 Mart 2008 - 22:52

Ben de top 5 yapayım, benimki ise karışık olcak accık ^^
1.
2. T_T
3. *_*,, >.<
4.
5. ^^

_________________



kikoushi
Site Owner
Site Owner

Yararlılık Puanı : 878
Mesaj Sayısı : 6880
Erkek
Yaş : 27
Nerden : Ankara
Hobi : NBA-Adventure Oyunları-Gerilim Filmleri/Romanları
Lakap : Goku

Kullanıcı profilini gör http://animeup.clicboard.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Salı 18 Mart 2008 - 10:30

ya ben fawori animemi izlemiş bulunmaktaım...paylaşmadan geçemicem..nieyse bi nedenle hep burun kıwırdıım,izlemeye yanaşmadıım bi anime movie'ydi kendileri..ama vampire hunter d bloodlust cidden çok kralmış,enfesmiş,alucard'ı bile parmaıyla döwermiş..o ne karizma,o ne asalet,hayran kaldım yaa..aazım bi karış izledim we senaryosu da bi o kadar başarılıydı..işte animelerde görsellik böle olmalı,gerekirse bütün animeleri ninja scroll'u we v.hnter d'yi yapan ekip(aynı ekip olduundan)yapmalı..1 saat 41 dakikalık bi filmdi we ben yapabilsem gözlerimi kırpmadan seyredicektim..çok geç kalınmış bi efsane benim için,ama yine de geç de olsa izlediim için çok mutluyum..

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından new_cellie Bir Salı 18 Mart 2008 - 11:40

Brightblade demiş ki:evet bugün iş görüşmesine gittim 1 nisanda yeni işe başlıyorum.. 31 marta kadar resmiyette askerim.. 14 gün daha babalar gibi tatilim var oleyyyyyyyyy


OO hayırlı olsun bakalım şak diye işini de buldun bakıyorum

Axed 'ı bende izlemeyi planlıyordum zati bide sen o kadar övüyorsun ki baya merak ettim ( merak içinde bir smiley'imiz varmı )

aha buda ilk beş smiley

1 =
2 =
3 =
4 =
5 =

new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından Brightblade Bir Salı 18 Mart 2008 - 11:59

teeşkkür ederim nesibe denk geldi iyi oldu.. kafam rahatladı en azından.. bu arada seninle 1 smileymiz tuttu buda iyidir..

axed, cidden iyi filmdi vampire hunter.. eğer onun ilk versiyonunu(1986 yapım) bulursan bana da haber ver onu bende izleyememiştim.. çok kalitesizbir versiyonunu buldum onuda sildim attım hemen bilgisayarımdan.. nesibe sende izlemediysen hemen bul indir diyorum.. bu araada d abimizin ama sevmediğim bir özelliği var oda
Spoiler:
elindeki ağız.. oldum olası böyle garip şeyler sevemedim

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından Natulcien Bir Salı 18 Mart 2008 - 17:20

axed_mind demiş ki:ece büük iitiamlle sms insanı,dimi ece?

Aslında değilim. -_-" Aslında telefonla pek alakam yoktur, sadece gece yatmadan önce gelen-giden varmı diye bakarım. Xd Kontörümde ya hep 60 üstündedir yada 4'lerde. Sadece yolculuklarda mesajlaşırım. XD Msn'de kullanmayı seviyorum ben bu smilley türlerini.

Natulcien

Yararlılık Puanı : -9
Mesaj Sayısı : 348
Kadın
Yaş : 25

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından Kitiara Bir Perş. 20 Mart 2008 - 14:54

Brightblade, imzanı görünce gülmekten karnım ağrıdı. Süper olmuş, tebrikler.

Kitiara
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : 519
Mesaj Sayısı : 976
Kadın
Yaş : 31
Nerden : Bulutların üstü
Hobi : Uyumak
Lakap : Kiti, Kit, Sarı Pisi

Kullanıcı profilini gör http://www.cnbce.tv/forum/default.asp

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından Brightblade Bir Perş. 20 Mart 2008 - 14:56

Kitiara demiş ki:Brightblade, imzanı görünce gülmekten karnım ağrıdı. Süper olmuş, tebrikler.

teşekür ederim ama dün fsn ile ilgili yazdığın yazı olmasa hayatta aklıma gelmezdi

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından martikanadi Bir Perş. 20 Mart 2008 - 15:28

Üsttekine yazacak birşey bulamadım ... Ben animeleri severim, tezsiz yüksek lisans öğrencisiyim, izmirliyim, ilk tanıştığım insanlar 3. görüşmemizde bana cadı demeye başlarlar Alakası yok

martikanadi
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : 15
Mesaj Sayısı : 1350
Kadın
Yaş : 34
Nerden : İzmir
Hobi : Anime :),

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından Brightblade Bir Perş. 20 Mart 2008 - 15:49

yani şimdi bana yazacak bişi bulamadın mı.. çok renksiz bi kişiliğim galiba.. axed(yiit) gelde sen bişi yaz..

not: vay martı sen de izmirden miydin tezsizse kesin deü'densindir

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından martikanadi Bir Perş. 20 Mart 2008 - 15:57

Üstteki yazdığına nispeten yazacak birşey bulamadım demek istedim.. Yoksa çok renkli bir kişilik olduğun avatarından beklli.. (Bkz. Sf 57 kıvırma uzmanlığı )

Evettt Deü deyim....


En son martikanadi tarafından Perş. 20 Mart 2008 - 15:57 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

martikanadi
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : 15
Mesaj Sayısı : 1350
Kadın
Yaş : 34
Nerden : İzmir
Hobi : Anime :),

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Perş. 20 Mart 2008 - 15:57

efenim,biri beni mi çaırdı?hemen geliwerdim...

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından Brightblade Bir Perş. 20 Mart 2008 - 16:07

benim hakkımda bişi yaz yiit..

bu arada kıvırma uzmanlığı mı.. bula bula onu mu buldun tamda sanaa istediğin wallpaper'ı bulmuştum yayınlamıom işte küstüm

yiit sen güzel bişi yaz..

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından aXed_mind Bir Perş. 20 Mart 2008 - 17:59

serkan böle sanki reçelin(muzlu reçel) içine kola(pepsi tabi ki...)dökülmüş gbi bi his bırakır akıllarda...bundan mütewellit,serkanın
yarı-manaw(ewet bildiimiz karpuz marpuz,kawun mawun satan manaw), yarı miyaw(ewet, bildiimiz tekir kedi sesi)bi kişilii olduunu sölemek yalan olmaz,niye?çünkü saçmalık olur..peki saçmalanır mı?hayır,saç malanmaz,taranır..dalga geçilir mi?hayır,dalga denizde olur..

bkz.kaptan kemal konuşuyor:
-çıkarın beni bu kaptan...


bkz.-merhaba efendim,çok güzel lama satıyorum..
-pazarlamacı istemioruz
-bugün pazartesi..

gbi örneklerle serkanın izmirdeki ahwal we şeraiti de açıklıa kawuşmuş hatta mutlu we mesut yaşamış olur kanımca..

aXed_mind
Admin
Admin

Yararlılık Puanı : 1317
Mesaj Sayısı : 4949
Erkek
Yaş : 29
Nerden : Ankaraaaağğğğeeeeüüüüyyy
Hobi : Serbest Çağrışım..
Lakap : Orkidm var en zor gnümde,Pilav yerim Sarıyer'de,Bacağma dolarm kariyeri de,Çocuk da yparm bariyer de

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından new_cellie Bir Perş. 20 Mart 2008 - 18:46

yiit yine saçmalardan seçmeleri sunmuşsun valla afrim sana

new_cellie
Süper Moderatör
Süper Moderatör

Yararlılık Puanı : -29
Mesaj Sayısı : 3650
Kadın
Yaş : 29
Nerden : İstanbul

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından martikanadi Bir Perş. 20 Mart 2008 - 20:24

Brightblade demiş ki:benim hakkımda bişi yaz yiit..

bu arada kıvırma uzmanlığı mı.. bula bula onu mu buldun tamda sanaa istediğin wallpaper'ı bulmuştum yayınlamıom işte küstüm

yiit sen güzel bişi yaz..


ama amaaaa... Benim aradığımı bulamazdın özel bir eser o Ayashi'yi İzlediysen eğer ... onu istiyorum....
Spoiler:
Touya'nın ldükten sonra melek kanatlarıyla geri geldiği bir sahne vardı onu istiyorum ...


Şaka bir yana tanımadığım için birşey yazamadım... Yoksa can ciğer, samimi bir arkadaş olduğunu anladım...

martikanadi
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : 15
Mesaj Sayısı : 1350
Kadın
Yaş : 34
Nerden : İzmir
Hobi : Anime :),

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından Brightblade Bir Perş. 20 Mart 2008 - 21:08

martikanadi demiş ki:
Brightblade demiş ki:benim hakkımda bişi yaz yiit..

bu arada kıvırma uzmanlığı mı.. bula bula onu mu buldun tamda sanaa istediğin wallpaper'ı bulmuştum yayınlamıom işte küstüm

yiit sen güzel bişi yaz..


ama amaaaa... Benim aradığımı bulamazdın özel bir eser o Ayashi'yi İzlediysen eğer ... onu istiyorum....
Spoiler:
Touya'nın ldükten sonra melek kanatlarıyla geri geldiği bir sahne vardı onu istiyorum ...


Şaka bir yana tanımadığım için birşey yazamadım... Yoksa can ciğer, samimi bir arkadaş olduğunu anladım...

sağol yiğit tam anlamadım ama sende çok güzel şeyler yazmışsındır eminim sırtımı sağlam kayaya dayadığıma emindim zaten

martı sende bak bakalım kör atışı yapıyorum, bu dediğin karakterdir umarım.. izlemedim, bilmiyorum ama kanatlı tip igörünce direk geldim yapıştırdım..

neyse tamam tamam affettim martı, bir bilsen bu nesibe ve yiit neler diyor bana.. sana surat yapmayalım barii..


Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından martikanadi Bir Perş. 20 Mart 2008 - 23:30

Valla resimlerin 2 si çıkmıyor... Ama ilk resim dediğim değilll bence mutlaka izlemelisin.... Ayashi çok güzelmiş...

martikanadi
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : 15
Mesaj Sayısı : 1350
Kadın
Yaş : 34
Nerden : İzmir
Hobi : Anime :),

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından Brightblade Bir Perş. 20 Mart 2008 - 23:32

nasıl çıkmıyor yavs neyse 1.si o değilse diğer 2'si hiç değildir zaten. olmazsa nesibe veya renji çiziversinler hemen bir duvar kağıdı

edit:sanırım bu arkadaş?


Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından martikanadi Bir Perş. 20 Mart 2008 - 23:41

evet aynen buuuuuuuuuuuuuuu Çok tatlıııııııııııııııı .. Teşekkür ederim.....

martikanadi
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : 15
Mesaj Sayısı : 1350
Kadın
Yaş : 34
Nerden : İzmir
Hobi : Anime :),

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından Brightblade Bir Perş. 20 Mart 2008 - 23:44

hımm ya birşey değilde, bide şuna baksana o olmadığına emin misin?saçını boyatmış, bıyığını kesmiş vs. olamaz mı? yok değilse web sitesinin biri çok pis kazık atıyor millete

link:
http://img89.imageshack.us/img89/6193/1203347773cv4.jpg

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından martikanadi Bir Cuma 21 Mart 2008 - 0:18

Ayy evet buuuu Touyaaa... Aşığım ben onaaa.... Nasılda uyumlu oldu değil mi ?...

martikanadi
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : 15
Mesaj Sayısı : 1350
Kadın
Yaş : 34
Nerden : İzmir
Hobi : Anime :),

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından Brightblade Bir Cuma 21 Mart 2008 - 0:28

ya havle.. ya bu kızlarneden habire waltera, mamoruya, kouta, touyaya aşık olup duruo anlamadım.. ben saber'a aşık oluom mu cıx cıx cıx....

bide şuna bak ozaman:http://img291.imageshack.us/img291/2472/1203347733sn3.jpg

Brightblade
V.I.P
V.I.P

Yararlılık Puanı : -232
Mesaj Sayısı : 3917
Erkek
Yaş : 37
Nerden : Artık İZMİR

Kullanıcı profilini gör http://animemangantr.turkforumpro.com/index.htm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kendin hakkında bir şey yaz

Mesaj tarafından Sponsored content Bugün 21:13


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

12 sayfadaki 14 sayfası Önceki  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 :: Konuş :: Rastgele^^

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz